Vremea Ofertelor A Venit! Este Timpul Sa Fii Nefericit?

A venit vremea ofertelor!

Dar de fapt, intotdeauna este vremea ofertelor pentru un negustor, dar mai ales pentru un negustor online.

Iar in online, pentru a realiza una bucata oferta, trebuie sa construiesti una bucata pagina! Nu este ca in viata reala, la taraba sau chiar intr-un magazin mic, unde ai pus un afis, un carton sau o pancarta si gata.

In online trebuie sa construiesti pagini, peste pagini, fiecare cu o tematica unica pentru ca oferta sa se incadreze in sezonul ofertelor!Iata de exemplu doua oferte de sezon:

Faine oferte cu Mos Craciun! Oare ce armata de designeri si programatori a avut in spate "Mosul" sa realizeze asa oferte? Si mai mult una dupa alta!

Iata mai jos cateva considerente, despre ofertele care te fac fericit sau te pot face nefericit, in cazul in care ai o afacere, sau lucrezi sa ai una.

ACCES INSTANT

Studiul De Caz: De La Pasiune La Afacere Online În 365 De Zile

Vrei să vezi cum am făcut o afacere online de la zero în doar 365 de zile, obținând un venit pasiv lunar cu prima vânzare?

1. Pentru a vinde trebuie sa faci oferte!

Fie ca este o oferta standard, fie ca este o oferta de sezon, daca vrei ca afacerea ta sa vanda online, trebuie sa faci oferte. Nu ai de ales. Fie faci oferte, fie moare afacerea!

Deci, realizarea ofertelor este obligatorie de la mic la mare, de la mic intreprinzator la multinationala!​

2. Pentru a face oferte trebuie sa creezi pagini variate ale ofertei/ofertelor pe care deja le ai.

De obicei, pentru a face o oferta simpla, variata la de la oferta standard trebuie sa:

  • schimbi pretul
  • denumesti oferta
  • schimbi titluri​

3. Realizarea unei oferte de impact, personalizata si in tema cu sezonul Este Foarte Necesara! (Desi poate sa dureze)

Ca mic intreprinzator este greu sa pregatesti tot timpul ofertele tale - si acest lucru daca te pricepi. Durata realizarii lor, prin duplicarea paginilor deja existente si modificarea elementelor care conteaza (fundal background, culori, titlu, imagini produs, adaugarea de alte si noi imagini relevante sezonului de oferte) poate dura foarte mult. Si cateodata, pana lansezi se termina si sezonul!

4. Continutul Unei Oferte Bune Este Usor Dinamic, Numai Forma (precum o haina) Se Modifica Mai Des!

Continutul unei oferte bune este practic acelasi (semi-static): produsul cu beneficiile lui, caracteristici, testimoniale, prezentare - video, text, imagini etc.

Doar forma ofertei se schimba cel mai des: design, culori, preturi, promotii etc.

5. Continutul Unei Oferte Desi Este "Semi Static" Este Totusi Dinamic Si Suporta Imbunatatiri Si Upgrade-uri!

Asa este. Azi ai un produs. L-ai vandut si ai primit mai multe testimoniale relevante pentru el. Vrei sa le adaugi pe pagina ofertelor - daca ai creat 20 de oferte, va trebui sa editezi 20 de pagini doar pentru acelasi produs. 

De ce?

Pentru ca testimonialul este despre produs, nu despre oferta. Deci el este valabil pe orice oferta! Nebun sa fii sa nu-l doresti sa-l ai peste tot!

Ai adaugat un nou beneficiu la produs? 

Vrei sa fie vazut doar pe oferta standard? Sau si pe ofertele de sezon?

Bineinteles ca-l vei vrea si acolo. Doar vrei ca prospectul tau, la orice interactiune cu produsul si oferta ta, sa ia contact cu noul beneficiu.

Ai adaugat o noua caracteristica? Ai gasit o formula de exprimare mai atragatoare? Ai poze noi cu produsul tau?

Trebuie sa le pui pe oferta ta!

5. Si de aici incepe paradoxul si durerea paginilor de oferta:

  • cum vei face sa editezi si sa actualizezi zeci de pagini de oferta fara sa ai aramata de programatori, designeri si oameni pe tehnic pe care o au magazinele si firmele mari?
  • cum vei intretine 20 de pagini de oferta referitoare la un produs?
  • dar daca ai 10 produse? ar trebui sa ai 200 de pagini de oferta!

Si atunci ce faci? Este foarte simplu. Durerea si costul cu paginile de oferte este asa de mare, incat nu mai faci oferte - sau faci doar oferte banale, care nu difera ca design si aspect fata de oferta standard decat prin pret si titlu. Dar cu toate aceste mici schimbari - fara impact asupra vizitatorilor - numarul de pagini pe care trebuie sa-l intretii tot creste.

Ai Un Magazin De Produse Si Nu Faci Oferte Individuale? RAU FACI !

In loc de concluzie, vreau sa atrag atentie celor care au mai multe produse, si nu fac oferte individuale - focusate!

Operam intr-o piata din ce in ce mai competitiva si doar ofertele cel mai relevante pentru utilizator, vor functiona cel mai bine si vor da randamentul cel mai bun. Daca ai un magazin online, fa o lista cu top 10 produse cu marja de profit cea mai mare, alege 3 produse din ele, si incepe sa construiesti oferte si pagini de prezentare detaliate pentru ele (scrisori de vanzare).

Astfel vei creste profitul considerabil, tintind ca un lunetist prospectii interesati de produsul tau specific si relevant nevoii lor!

Uita-te doar la magazinele mari din online pentru ca deja fac acest lucru. Sa-ti dau cateva exemple:

  1. Amazon.com iti trimite email cu produsele din categoria pe care le-ai vizitat !! Doar pentru ca am vizitat logat in cont, o categorie de produse, m-am trezit cu emailuri de produse din categoria respectiva!
  2. Emag.ro iti da email personalizat cu produsele care intra pe stoc limitat si cu produsele compatibile, sau cele complementare cu ce ai comandat ultima oara.

Metodele de direct marketing, de up-sell, down-sell si cross-sell sunt folosite intensiv si programatic de magazinele mari, dar si de mici intreprinzatori care au resursele si/sau softwareul necesar sa realizeze astfel de oferte.

Oferte ce cresc conversiile.

Acum ca ai ajuns la finalul articolului probabil te-ai prins si de intrebarea din titlu. Ca marketer si ca intreprinzator, sezonul de oferte te poate face "fericit" prin cresterea vanzarilor, dar calul troian al administrarii unui volum mare de pagini de oferte de impact, te poate face foarte nefericit si-ti poate creste costurile considerabil!

S-ar putea sa am cat de curand o solutie, pentru noi micii intreprinzatori cat de curand. Ce zici? Esti interesat sa faci oferte relevante rapid de tot in 2017 - fara sa ai bataia de cap si costurile despre care am discutat mai sus ?

Daca da, lasa-mi un comentariu si revin pe subiect!

Vremea Ofertelor A Venit! Este Timpul Sa Fii Nefericit?
5 (100%) 3 votes

Leave a Comment