Marketing Nu Prea Inteligent: Negrul Mos Credit De La Cetelem

Marketing Nu Prea Inteligent: Negrul Mos Credit De La Cetelem
Rate this post

Ma uitam in ziar si m-a izbit in fata o reclama cu un mos craciun negru. Ma gandeam ce o fi cu el.

Si citesc Mos Credit de la Cetelem.  Am adaptat putin poza online ca sa se vada precum in ziar, dar tot nu am ajuns la aceleasi culori. Iti dai seama ca in ziar era mai negru, chiar daca reclama era color.

Am ramas izbit. Cum oare sa faci un mos craciun negru (chiar daca l-ai vrut verde inchis) si sa-l dai la tiparit in ziar, fara sa te uiti putin cum se va vedea si ce impact va genera.

ACCES INSTANT

Studiul De Caz: De La Pasiune La Afacere Online În 365 De Zile

Vrei să vezi cum am făcut o afacere online de la zero în doar 365 de zile, obținând un venit pasiv lunar cu prima vânzare?

Ce sa mai zic de cuvantul credit, pe care personal cand il aud deja imi creaza o imagine neagra in minte. Dar nu-ti fa griji, cei de la marketingul Cetelem, au avut grija sa-mi intipareasca o imagine si mai neagra despre credit acum.

Concluzia, daca ai vrut un mos craciun verde fii sigur ca-i verde deschis si iese bine la tipar si nu se va vedea negru, pentru ca atunci obtii chiar efectul invers.

Leave a Comment