Functia Call Tracking in Google Analytics

Functia Call Tracking in Google Analytics
Rate this post

Orice site care doreste sa afle totul despre vizitatorii sai foloseste functia Analytics, deoarece aceasta are un rol esential in formarea noii clientele, precum si in marirea sau pastrarea clientelei actuale, prin imbunatatirea relatiei cu clientii.

[googlefont font=”Chewy” size=”50px” margin=”10px 0 20px 0″]De ce Google Analytics?[/googlefont]

Functia Analytics oferita de Google iti sustine afacerea in identificarea clientilor potriviti dar si a celor care dauneaza prosperitatii afacerii, deoarece iti permite asocierea cu clientela potrivita.

Clientela potrivita este cea care poate fi multumita de ce oferi, fara ca tu sa cheltui sume exorbitante, este cea care transmite un semnal puternic cu un nivel minim de zgomot.

ACCES INSTANT

Studiul De Caz: De La Pasiune La Afacere Online În 365 De Zile

Vrei să vezi cum am făcut o afacere online de la zero în doar 365 de zile, obținând un venit pasiv lunar cu prima vânzare?

Google Analytics ofera o perspectiva ampla asupra comportamentului clientilor ajutand in identificarea celor mai potriviti clienti pentru afacerea ta, astfel poti descoperi noi modalitati de a le rasplati si creste loialitatea,prin optimizare deciziilor de marketing si imbunatatirea experientei clientilor.

De asemenea, Google Analytics ofera afacerii tale un aliat puternic in explorarea datelor importante (integrarea si consolidarea surselor de date separate) chiar si atunci cand datele sunt variate, rapide si intr-un volum foarte mare si poti obtine rezultate corecte, ce te pot ajuta in timp real la identificarea nevoilor clientilor si, in acelasi timp, iti pot da sansa de a gasi o solutie potrivita.

Cu Google Analytics poti converti eficient volume mari de date furnizate de tranzactiile de afaceri in perspective viabile care iti pot permite sa dezvolti oferte mai bune pentru clienti. In aceasta situatie cea mai buna solutie este sa atragi, cresti si cultivi relatiile cu actualii clienti. De asemenea, il poti utiliza in procesul de analiza a datelor de vanzare, permitandu-ti sa prevezi fluxul de vanzari sis a reduce, intr-o maniera eficienta, riscurile pentru afacerea ta, riscuri care pot duce la rezultate negative.

Google Analytics pot spune ca este o arma esentiala in analiza si coordonarea datelor, si iti poate permite sa identifici riscurile asociate clientilor tai si acei clienti care reprezinta un risc pentru afacerea ta, ii poti convinge ca tu esti raspunsul potrivit pentru nevoile lor.

call-tracking-google-analytics

Avantajele folosirii Call Tracking in Google Analytics

Majoritatea afacerilor se bazeaza pe inregistrarea sau urmarirea apelurilor, astfel co pot beneficia de acest tip de analytics, cu scopul de a merge si mai departe decat traditionalele centre de contact de larg consum.

Ce obtinem prin implementarea Call Tracking in Google Analytics

[mini-icon icon=”leaf”] Call tracking analytics ofera afacerilor oportunitatea de a analiza comportamentul sau dorintele (solicitarile) clientilor, cu scopul de a le sprijini obiectivele de marketing, precum si dezvoltarea sau imbunatatirea produsului.

[mini-icon icon=”leaf”] Prin functia call tracking analytics poti analiza telefoanele clientilor cu datele nestructurate obtinute prin intermediul mediului online, astfel va ajuta afacerea sa castige mai multe perspective viabile din partea clientilor.

[mini-icon icon=”leaf”] Prin functia call tracking analytics poti adapta si utiliza mai usor subiecte interesante care pot fi de folos clientilor tai si poti folosi aceste subiecte pentru a estima volumul apelurilor. Astfel, vei fi capabil sa stabilesti datele potrivite pentru centrul de contact al clientilor pentru a te asigura ca toti cumparatorii sunt serviti intr-o maniera rapida si eficienta.

Toatea aceste informatii va vor ajuta sa cresteti afacerea, implementand ce functioneaza si eliminand ce nu functionaza, totul prin functia Call Tracking in Google Analytics.

Dana Rusu

Am 8 ani experiență în marketing online.Aplează oricând la mine, pentru ajutor în demersurile afacerii tale online. Contact și mai multe despre mine aici (pe pagina mea de profil). Articole scrise de Dana Rusu.

Leave a Comment