Cum Să-Ți Studiezi Piașa Și Să Faci Un InfoProdus Pe Baza Studiilor Aflate

Cum Să-Ți Studiezi Piașa Și Să Faci Un InfoProdus Pe Baza Studiilor Aflate
5 (100%) 1 vote

O nișă de piață reprezintă un grup de oameni ce dețin dorințe și nevoi, în jurul unui topic. Alegerea unei nișe de piață trebuie făcută cu mare atenție. Aceasta nu trebuie să fie prea adânca, deoarece o nișă prea mică nu va obține suficienți oameni interesați, dar nici prea mare unde competiția poate fi enormă. În acest caz, poziționarea ca expert în domeniu, ranking-ul în Google, precum și alți factori pot dura mult timp.

Cum Să-Ți Servești Piața Exact Cu Ce Are Nevoie


Dorința de a lansa un produs și a obține profit trebuie făcută mai întâi prin ascultarea pieței.
În caz contrar, nimeni nu va fi interesat de un produs făcut de tine “just for fun”!
Acel produs trebuie să respecte nevoile oamenilor, nu pe ale tale.

Este necesar să întrebi prospecții ce vârstă au, ce pasiuni au, ce probleme întâmpină în acel domeniu, ce vor să învețe, etc. Cunoașterea îndeaproape a acestora îți va fi benefică pe termen lung. Vei căpăta reputație instant și încredere de nezdruncinat! Pune-te în papucii lor atunci când dorești să le livrezi ceva, vezi dacă acel ceva rezolvă probleme, oferă soluții, răspunde la diverse întrebări ș.a.m.d.

Este ceva elementar să îți pese de oameni, depune efort, mai ales la început, oferă valoare, iar acesta se va întoarce înzecit.

ACCES INSTANT

Studiul De Caz: De La Pasiune La Afacere Online În 365 De Zile

Vrei să vezi cum am făcut o afacere online de la zero în doar 365 de zile, obținând un venit pasiv lunar cu prima vânzare?

Cercetarea cuvintelor cheie

  • – este vitală pentru succesul afacerilor online
  • – trebuie să cunoști cuvintele cele mai căutate pe nișa ta
  • – targetarea corectă îți aduce mai mult trafic
  • – este necesar să investești resurse pentru cuvintele cheie ce îți pot aduce rezultate mai bune

Cercetarea cuvintelor de targetat se face prin Google Keyword tool, Google Insight, Google Trends. Cu aceste unelte pregătești o listă cu cele mai bune cuvinte cheie. Putem căuta în Google cuvântul cheie și apăsând space, vom obține sugestii care ne arată ce este în mintea prospecților, ce caută ei de fapt în Google. De asemenea, există sugestii Google în josul paginii pentru fiecare căutare. Pentru a ne face o idee despre concurență, vom intra și vom analiza site-urile din Top 10.

[wpfblike]

Cunoașterea pieței și întrebările pe care trebuie să ți le pui înainte de start!

1.Care sunt cele top 10 site-uri din nișa ta?
Este vital să faci o analiză a top-ului pentru a determina “cu ce se manâncă” actualmente piața, în acel moment, pentru a fii la curent cu toate noutățile.

2.Acele site-uri par a fi profitabile?
Răspunsul la această întrebare trebuie să fie unul afirmativ. În caz contrar, nișa nu se monetizează bine, ori nu există suficiente informații valoroase în acel domeniu, pentru ca lumea să fie dispusă să cumpere.

3.Ce comentarii lasa vizitatorii?
Un topic al cărui prospecți sunt interesați, dornici să afle mai multe, fiți siguri că sunt dispuși să plătească. Prin urmare, dacă există vizitatori ce lasă comentarii pozitive, aceștia sunt dispuși să investească în educația lor, bineînțeles în cazul în care există o persoană specializată în acel domeniu, cu o ofertă bună.

4.Ce se discută pe forumuri despre topicul tău?
Cererile oamenilor se vor repeta, iar anumite discuții se vor purta și pe forumuri. Acolo unde exisă comunități de oameni cu probleme asemănătoare, tu vei veni în întâmpinarea lor cu aria ta de expertiză, pentru a oferi soluții concrete.

5.Ce lipsește acelor site-uri?
Un minus al unui site, poate fi un +1 pentru tine, dacă observi și aplici pe site-ul propriu. Există multe site-uri cărora le scapă anumite detalii, din lipsa unor resurse informaționale, de timp, tehnologice, financiare, etc.

6.Ce poți face tu mai bine?
Totalitatea informațiilor aduse pe site nu trebuie să fie “revoluționare”. Există resurse actuale ce pot fi mereu îmbunătățite, eliminate concepții vechi ce nu mai funcționează, precum și prezentarea unor idei noi, descoperite în timp pe propria piele. Acestea pot aduce un strop de valoare și unicitate afacerii tale. Întotdeauna noul atrage, așadar lumea va fii interesată de ce anume ai de spus, iar asta este în avantajul tău.

[wpfblike]

Este indicat să cumperi produsele altora pentru a-ți face o idee ce este la momentul acela deja existent pe piață și ce poți aduce în plus, pentru a dezvolta piața!

Planificarea este extrem de importantă – Quick Start!

  • – 90% planificare, iar 10% execuție- dacă ai planificat totul de la început, execuția va fii una ușoară
  • – Brainstroming – presupune categorizarea ideilor și prioritatea lor
  • – Planifică materialele
  • – Pregătește lansarea unui produs

Cum Să Aflii De Ce E Înfometată Piața Ta Și Cum S-o Hrănești

Găsirea nișei de piață se poate face punându-ți întrebări, precum:

  • – Ce pasiuni am?
  • – Ce cunoștinte am?
  • – Ce probleme am rezolvat în trecut?

Acestea fiind spuse, este esențială și experiența ta în acel domeniu. O nișă nu trebuie abordată dacă nu cunoști absolut nimic despre ea sau dacă nu îți place. Realizarea produsului nu trebuie să dureze foarte mult, iar prețul să fie accesibil nișei tale. Este indicat să oferi bonusuri și să sistematizezi informația, chiar și cea existentă pe blog.

Dacă ești ocupat sau chiar nu dorești să creezi un produs din oricare motive, poți delega aceastaă activitate unui expert în domeniu. Nișa aleasă trebuie să fie accesibilă, iar conținutul produsului să fie unic.

Cum poț afla care sunt nevoile oamenilor?
Acest lucru se poate face prin chestionare, întrebarea directă a acestora, urmărirea cuvintelor targetate, urmărirea paginilor cele mai accesate din site, etc. Pe baza informațiilor culese poți realiza diverse produse informaționale capabile să răspundă nevoilor oamenilor.

O serie de cerințe ale oamenilor pot fi:

  • – Cum să-mi rezolv problema x?
  • – Ce să fac cu x?
  • – Cum să utilizez în mod eficient x?
  • – Cum aș putea trece de etapa x?
  • – Cea mai mare dificultate o presupune lucrul x
  • – În domeniul x aș dori să învăț y

Orice nișă de piață cuprinde o masă de oameni doritori de diverse produse. Acestea trebuie să fie capabile să rezolve probleme și să ofere soluții eficiente oamenilor. Produsele ce pot fi vândute în mediul online pot fi de 2 tipuri:

  • – produse electronice
  • – produse fizice

Produsele eletronice pot fi:

  • – e-books
  • – webinarii
  • – audiobook
  • – softuri
  • – cursuri online

Produsele fizice pot fi:

  • – cărți tipărite
  • – DVD-uri
  • – seminarii Live într-o sală

[wpfblike] O dată cu lansarea produsului și promovarea eficientă a acestuia, clienții vor acorda feedback!

Pe baza acestuia, la viitoarea lansare vei știi dinainte ce trebuie să faci, vei evita lucrurile care nu merg, vei optimiza relația cu lista, iar noile proiecte vor avea demersuri de succes și vor fi mai ușoare.  De Ce? Pentru că deja AI FĂCUT-O să ai experiența necesară!

Este de știut că un prospect ia decizia de a cumpăra, după ce oferta îi este prezentată de aproximativ 7 ori. În cazul în care a mai cumpărat de la tine, iar produsul a fost unul valoros, fii sigur că va mai cumpăra și cu altă ocazie, mai rapid, pentru că deja te cunoaște și are încredere ca într-un prieten, lucrurile oferite fiind de calitate.

Aștept părerile tale și scrie-mi întrebările care te frământă legate de acest tip de afacere.

Tudor Mateescu
Urmărește-mă

Tudor Mateescu

Citește aici toate articolele scrise de Tudor Mateescu. Descarcă de aici ghidul bani din blog.
Tudor Mateescu
Urmărește-mă

2 thoughts on “Cum Să-Ți Studiezi Piașa Și Să Faci Un InfoProdus Pe Baza Studiilor Aflate

  1. imi place ideea:”90% planificare si 10% executie” asa si trebuie. afaceri facute la repezeala (tunuri) dau rezultate in foooaaaarte putine cazuri si doar de 1-2 ori. in momentul de fata “rumeg” informatiile pe care m-i le-ai dat pana acum. si sunt foarte multe. cel mai greu mi se pare scrierea articolelor, calitatea lor. mai ales in engleza. traducerea automata este “varza”, un soi de “pajiste electronica” (traducerea pe care o faceau traducatorii in privinta tranzistoarelor cu efect de camp – electronistii stiu despre ce este vorba)

  2. @cezar.
    asa este.nu angaja pe cineva care sa nu aiba relatii cu subiectul.eu am facut clasa la electronica si ma pricep in ale lor.si daca o chstie e tradusa gresit.tot proiectul sau circuitul se strica.
    articolele sunt ca niste tinte si tu esti arcasul.cu cat tragi de mai multe ori cu atat vei devein mai bun.citeste si invata.2 ore de planificare scutesc 3 ore de munca.

Leave a Comment