Cum Să Obții Trafic Relevant Nelimitat De La Oameni Cu Influență

Cum Să Obții Trafic Relevant Nelimitat De La Oameni Cu Influență
Rate this post

Traficul relevant este dat de calitatea vizitatorilor blogului tău și nu de cantitatea lor! Așadar, traficul relevant este format din vizitatorii unui blog care sunt activi interesați de acel blog și de obicei convertesc în prospecți și clienți.

Traficul irelevant este dat de vizitatori care intră „din întâmplare” pe blogul tău și închid rapid, nefiind interesați de articolele tale, vizitatori care nu vor ”cumpăra” niciodata ceva de la tine.

Eu prefer să am doar 100 vizitatori de calitate. În general din aceștia cel puțin de 20% se vor abona la newsletterul meu (și o mare parte din aceștia vor cumpăra de la mine). Este mai bine așa decât să am 3000 de vizitatori care nu vor fi interesați vreodată să se aboneze la newsletterul meu sau să cumpere ceva de la mine.

Citește și acest articol pentru a învăța cum poți avea Clienți Fideli și Repetitivi în afacerea ta online.

ACCES INSTANT

Studiul De Caz: De La Pasiune La Afacere Online În 365 De Zile

Vrei să vezi cum am făcut o afacere online de la zero în doar 365 de zile, obținând un venit pasiv lunar cu prima vânzare?

Ce Sunt Oamenii Cu Influență Din Nișa Ta

Să explicăm ce ar trebui să înțelegem prin influență.

Iată care ar trebui să fie calitățile unui formator de opinie din nișa ta:

  • Integritate
  • Notorietate
  • Focusare
  • Livrare
  • Unicitate
  • Excelență
  • Networking
  • Țintă
  • Alegere

Ce înseamnă aceasta? Dacă vei convinge un om cu influență (un bloger cunoscut) să îți promoveze articolele, totul va merge pentru tine de la bine la excelent! Traficul va crește semnificativ, de la o zi la alta! Poți primi chiar sute și poate mii de vizitatori unici de la un singur link (valabil în special pentru traficul internațional din limba engleză), menționat de un blogger cu autoritate!

Și, ce este mai important, fiind blogger cu autoritate din domeniul tău, vor fi vizitatori de calitate = trafic relevant!

Două Metode Prin Care Poți Identifica Oamenii Cu Influență Din Nișa Ta

  1. TWITTER

Fă-ți un cont pe Twitter (canal social mai puțin cunoscut de români), deoarece este un canal foarte important unde poți găsi persoane influente. Caută în funcție de domeniul tău, după anumite cuvinte cheie (vezi imaginea de mai jos), împrietenește-te cu ei, urmărește-le postările, articolele, urmăritorii, etc.

Crează cu ei o relație de lungă durată!

Printr-o simplă căutare descoperi persoane care au legătură cu domeniul dorit, cât de recent au postat, ce au postat, dacă postările lor au fost re-distribuite, dacă au comentarii, etc.

 promovare-online-twitter

  1. GOOGLE

Caută pe Google (search) expresii de genul:

Top bloguri [ cuvant cheie relevant pentru nisa ta]

De exemplu:

  • top bloguri marketing
  • top bloguri publicitate
  • top bloguri sănătate
  • top bloguri rețete

Nu are rost să continui, ai prins ideea! Poți înlocui cuvântul ”bloguri” cu ”bloggeri”, ”experți” și alte sinonime.

Este clar că Google îți va oferi doar bloguri de autoritate din domeniu, astfel că îți va fi extrem de ușor să găsești persoanele cu INFLUENȚĂ pentru domeniul tău.

Doar așa îți vei putea promova conținutul și vei avea o afacere de succes, ce îți poate genera profit.

Ține minte: Relațiile de lungă durată îți vor aduce experiențe pozitive, deoarece persoanele influente pe care le cunoști sunt bine ancorate în afacerea nișei tale.

google-logo

Cum Faci Ca Persoanele Cu Influență Să Îți Promoveze Articolele

Îți voi prezenta totul pe scurt. În loc să creezi conținut nou, folosește-te de articolele deja postate, astfel:

  1. Citează blogeri influenți (gășiți prin cele două metode mai sus prezentate)

Caută articole relevante, în care poți cita bloggerii influenți (eventual cu link către ei). Apoi le dai un email (sau îi poți contacta pe canalele sociale), le prezinți articolul tău și îi rogi să îți dea un ”feedback” sau un vot.

Nu este foarte complicat. De îndată ce ai făcut aceasta, continuă cu următoarea etapă:

  1. Intră în vorbă și răspunde-i relevant persoanei cu influență pe Twitter, folosind @persoană.

Repetă procesul, cât de des și de constant poți; numai așa îți vei consolida încrederea și relația cu persoanele influente în mediul online.

Tot procesul este destul de simplu, doar pune întrebări relevante și contactează persoanele cu influență, așa cum te-am învățat mai sus.

Totul începe de la o singură persoană cu influență. Acea persoană îți poate deschide ușa către o altă persoană cu influență, care apreciază conținutul blogului tău și duce ”vorba” mai departe (efectul boomerang).

Ține minte: Aceste persoane au foarte mulți urmăritori. Oamenii au încredere în ei. Nu fă greșeli! O singură greșeală din partea ta și poți spune ”adio” la tot ce ai clădit!

bani din clickuri

3 Greșeli Pe Care Trebuie Să Le Eviți Dacă Vrei Să Ai Success

Greșeala #1  – Conținut de proastă calitate

Conținutul este ”rege” în mediul online, așa că trebuie să fie mai bun și mai interesant decât al competitorilor tăi direcți! Conținut de proastă calitate înseamnă articole subțirele, pline de cuvinte cheie, conținut irelevant, conținut greu de citit, formatare a ideilor dezastruoasă (vezi metoda P.A.R.C. ca să înveți să-ți aranjezi articolele astfel încât să fie citite) etc.

Evită să pui pe blogul tău aceeași informație/știre pe care o găsești pe mai toate siteurile din domeniu. De ce ai citi aceeași știre de mai multe ori?

Poți vorbi despre același subiect, dar scrie informația din punctul tău de vedere! Pune-ți personalitatea și gândirea ta în acel articol. Ba, mai mult: poți cita un expert în domeniu sau chiar îi poți lua un interviu.

Greșeala #2 – Să îi pui să te promoveze, înainte de a crea o relație autentică cu ei.

Crează o relație autentică cu el. Dacă vei porni cu gânduri „viclene” la drum în procesul de a crea o astfel de relație te vei trăda singur la un moment dat. Și fie vei distruge relația construită până la un moment dat fie nu vei construi nici o relație.

De aceea este bine să:

  • le comentezi pe cât se poate de mult articolele
  • să le dai email-uri relevante și nu agasante, scurte, concise clare
  • să le cumperi produsele
  • să îi recomanzi și altor persoane

Și astfel, încet, încet puteți deveni buni parteneri care se promovează reciproc.

Greșeala #3 – Să nu evaluezi corect persoana de influență

Înainte de contacta persoane care au influență, asigură-te că sunt potriviți pentru tine, pentru blogul tău, pentru ceea ce faci tu! Asigură-te că articolele lor sunt de foarte bună calitate, că lumea comentează la ce postează pe Twitter, le distribuie postările și îi urmăresc, etc.

Calitatea este mai importantă decât cantitatea!

Nu te gândi că un blogger care are 20.000 de urmăritori este cel mai potrivit pentru a te promova. Petrece ceva timp pe blogul său, cunoaște-i audiența, răspunde-ți la aceste întrebări:

  • Audiența sa este asemănătoare audienței tale?
  • Audiența sa comenteză la postările sale?
  • Comentariile lor sunt potrivite cu blogul tău?
  • Îți dorești aceeași audiență și pentru blogul tău, să îți comenteze articolele și să le distribuie pe canalele sociale?

Răspunzând la aceste întrebări, vei știi exact care sunt persoanele cu adevărat relevante pentru blogul tău!

De multe ori, persoanele cu influență sunt urmărite și urmăresc alte persoane cu influență din mediul online. Obiectivul tău este să identifici persoanele cu cea mai mare influență pentru nișa ta.

marketing online

Concluzia

Aceasta este formula câștigătoare prin care poți atrage persoane relevante și cu influență în nișa ta pentru blogul tău și prin care îi poți face să îți promoveze conținutul.

Ajută, ca să fi ajutat!

Un motto (de la Zig Ziglar), după care mă ghidez în tot ceea ce fac, spune: ”Poți avea tot ce îți dorești în viață, dacă ajuți suficiente persoane să obțină ceea ce vor!”

Cam așa funcționază lucrurile în blogosferă. Începe, acum și pune în aplicare ce te-am învățat. Te va ajuta enorm! Succes!

Sursă articol: matthewwoodward.co.uk

Laura Mateescu

La baza fotograf si pictor amator, am inceput sa activez in grafica digitala din 2003 si in online marketing din 2008. Combinand pasiunile mele, am devenit ceea ce eu numesc ”photomarketer”.
Ai nevoie de un banner sau de o coperta? Contacteaza-ma!
Articole scrise de Laura Mateescu.

Leave a Comment