Cifrele Îți Determină Cu Exactitate Succesul În Online. Dar Care Cifre?

Rate this post

Mult succes există în online. Foarte mult succes. Dacă te uiți în stânga și dreapta o să vezi o tonă de succes. Toți pretind succesul și-ți arată dovezi, care mai de care mai sclipitoare.

În acet articol, îți arăt tehnica mea de a diferenția succesul real, de succesul mincinos. Este o deprindere pe care am învățat-o, datorită profilului economic pe care l-am urmat.

Cifrele vorbesc. Cifrele sunt singurele care arată și care pot măsura succesul în online.

Cifrele La Care  Trebuie Să Te Uiți

Hai să vedem câteva cifre prin care poți măsura succesul unui site sau al unei afaceri online:

ACCES INSTANT

Studiul De Caz: De La Pasiune La Afacere Online În 365 De Zile

Vrei să vezi cum am făcut o afacere online de la zero în doar 365 de zile, obținând un venit pasiv lunar cu prima vânzare?

  1. număr de vizitatori unici pe zi din Google căutari organice
  2. număr de vizitatori unici pe zi din Google Adwords – dacă are
  3. numărul de abonați pe email
  4. traficul per total pe zi din toate sursele
  5. numărul de reacții sociale la un articol – like-uri facebook, trimitere pe email, trimitere link pe messenger, twitter, etc.
  6. numărul de vânzări
  7. numărul de abonați prin feed
  8. numărul de comentarii
  9. numărul de posturi/reacții pe alte bloguri și siteuri
  10. numărul de căutari al brandului respectiv
  11. numărul de testimoniale
  12. PROFITUL : venituri – cheltuieli

Cifrele Care Contează Cu Adevărat

1. Profitul

Profitul este reprezentat de diferența dintre venituri și cheltuieli. Deși e greu de estimat, profitul nu este totuși foarte greu de aflat, dacă cunoști următoarele date.

Venitul

Dintr-un număr de x persoane, 30% maximum sunt interesate de produs și campania de marketing. Din acel număr cumpără undeva pe la 0.5-3%. De asemenea, o rată de abonare pe email la un site este undeva între 1-5%, în general per formular din traficul zilnic pe care-l primește siteul respectiv. Aceste valori se repetă și în cazul celorlate acțiuni: comentarii, like-uri, etc.

Cheltuielile

Cheltuielile cu o afacere online, în general sunt mici. Dar, dacă produsul este fizic sau este un eveniment ținut într-o anume locație, atunci intervin cheltuieli destul de serioase. Și atunci profitul scade considerabil sau poate să nu existe deloc.

După profit, care este totuși  greu de determinat avem…

2. Vânzările

Acesta este factorul cel mai util și cel mai elocvent. Vinde sau nu vinde siteul. Profitul, în funcție de abilitățile economice, poate fii influențat prin reducerea cheltuielilor și creșterea vânzărilor.

Vânzările, profitul și cheltuielile sunt totuși greu de aflat și presupun o analiză minuțioasă și multă experiență în domeniu. Totuși, acum urmează factorii pe care toți îi putem analiza.

3. Traficul

Când vine vorba de succes în Internet Marketing, totul, dar totul se reduce la trafic relevant. Nu există îndoială în privința acestui lucru, cine îți zice altceva, nu știe marketing și, în niciun caz nu știe marketing online.

Deci, atâta timp cât nu ai trafic, practic nu faci Internet Marketing, ci faci altceva.  Acest trafic este dat de următoarele, în ordinea importanței lor:

  • trafic organic din Google
  • trafic plătit din Google
  • trafic din alte motoare de căutare
  • trafic de pe alte siteuri relevante din domeniu
  • trafic din social media
Traficul se reduce, în cele din urmă, la ranking pe cuvinte cheie pe nișa respectivă pentru traficul organic  – deci, la SEO.
Traficul poate fi determinat prin Alexa Rank și trebuie ținut cont de piața/nișa respectivă – al cărei volum de căutare se analizează cu Google Keyword Tool.
Mai multe aflii în cursul despre bani din blog – Blogsens.

4. Numărul de abonați pe email

Lista de abonați pe email este foarte importantă pentru că-ți oferă independență față de traficul organic, plătit, etc – dar nu la nesfârșit. Nu ai trafic, degeaba ai produs și “relație” cu lista. Lista trebuie să crească și să se mențină activă. Ca și un produs, un prospect din lista are o anumită viață: poate fi interesat, poate să cumpere, poate fii mulțumit și să cumpere iar și poate să plece.

Lista de email trebuie hrănită și întreținută, dar trebuie să ții minte că totuși ai o afacere. Iar cei care te citesc, trebuie să știe că tu ai o afacere și dacă vor mai multe, trebuie să plătească. Acest lucru este în avantajul ambelor părți – nu există evoluție fără implicare.

Restul de factori sunt și ei importanți, dar pot fi manipulați și pot depinde de anumite situații și campanii de marketing. Deci, de aceeea nu sunt relevanți și nu trebuie priviți cu mare atenție.

Dar, dacă o persoană realizează să zicem un eveniment și are 10 like-uri pe pagina și 3 comentarii și pe urmă se laudă cu succesul său nebun, atunci trebuie să-ți pui întrebări serioase.

Succesul final al afacerii se măsoară în profitabilitate, iar succesul online se măsoară în trafic relevant maxim pe piața pe care o servești. Pe urmă, intră în joc celelate cifre și detalii, tot la fel de importante și indispensabile, dar fundația o constituie traficul. De aici începe totul. Nu știi să generezi trafic relevant pe piața ta, atunci învață. Doar așa vei putea avea succes financiar real!

6 thoughts on “Cifrele Îți Determină Cu Exactitate Succesul În Online. Dar Care Cifre?

  1. Avem informatii -multumim. Ne mai trebuie si DATE . Mai e de lucru la un CONTINUT UTIL (planificare , resurse, prioritizare sarcini, etc…). Doar el e regele, nu ?

Leave a Comment