Metodele de remarketing AdWords au fost lansate in 2010, si inca de la inceput lucrurile s-au schimbat prin noi caracteristici si functionalitati. Toate aceste schimbari reprezinta imbunatatiri care arata ca acele campanii de optimizare si marketing folosite, trebuie sa fie cele mai bune.
Remarketingul este o metoda extrem de eficienta de a extinde acoperirea si de a aduce clientii mai aproape de etapa de achizitie. Cine un isi doreste asta?
Practic, prin functia de “remarketing” putem urmari mai usor comportamentul vizitatorilor si ne permite sa ajungem exact la tipurile de utilizatori de care suntem interesati. Faptul ca este integrat cu Google Analytics si Google AdWords este un avantaj pentru orice afacere, deoarece poate fi folosit cu usurinta de oricine.

ACCES INSTANT
Studiul De Caz: De La Pasiune La Afacere Online În 365 De Zile
Vrei să vezi cum am făcut o afacere online de la zero în doar 365 de zile, obținând un venit pasiv lunar cu prima vânzare?
Ce este strategia de remarketing?
Cand doriti sa incepeti un proiect de remarketing, cea mai mare parte a timpului trebuie petrecuta planuind strategia de remarketing si listele pe care le veti forma. Cuvintele folosite in strategia aceasta vor depinde de listele create si de modul in care le utilizati, asadar fiti foarte atenti!
Politica de confidentialitate a siteului
Primul pas, inainte de adaugarea codului de remarketing si inainte de a incepe sa construiti liste, este actualizarea politicii de confidentialitate ce trebuie sa declare ca folositi cookies. Puteti adauga un anunt in care mentionati ca folositi coduri de remarketing Google Analytics atunci cand utilizatorii vizualizeaza o anumita pagina. De asemenea, trebuie sa verificati si politica de securitate Google pentru a va asigura ca politica dumneavoastra de confidentialitate este in conformitate cu produsele AdWords.
Cum plasati codul de remarketing pe site?
Sunt doua seturi de coduri disponibile pentru crearea functiei de remarketing AdWords: Google Analytics si AdWords.
Prima recomandare este folosirea codului de remarketing Google Analytics in loc de AdWords, deoarece va permite sa utilizati functia de vizitator in interiorul listei. De exemplu, puteti crea o lista care sa cuprinda utilizatori dintr-o regiune geografica specifica, folosing codul Google Analytics. Codul Google AdWords va permite sa formati liste doar pe baza paginilor vizualizate pe site.
Setarea limitei de frecventa
Limita de frecventa este cea mai importanta optiune, pentru practici de remarketing eficiente. In asta consta diferenta intre a reaminti publicului intr-o maniera subtila despre importanta brandului dumneavoastra si de a-l hartui.
Aceasta poate fi gasita in cadrul optiunii Settings si poate fi programata la nivel de campanie, reclama de grup sau reclama de nivel. Alegeti si perioada valabila (lunar, saptamanal sau zilnic).
Pentru a seta nivelul limitei de frecventa, luati in considerare numarul campaniilor de remarketing sau numarul reclamelor de grup ce apartin campaniei de remarketing. In contextul in care aveti mai multe campanii este recomandat sa aveti doua impresii pe saptamana, pentru fiecare campanie.
Asta inseamna ca daca aveti 5 campanii si un utilizator este membru al macar unei liste din toate campaniile, numarul maxim de impresii primate pe saptamana va fi de 14. Dupa ce campaniile dumneavoastra vor avea o perioada de acomodare va trebuie sa verificati frecventa lor in optiunea Dimensions. Aici puteti vedea cat de des intra in contact vizitatorii cu anunturile dumneavoastra de remarketing si puteti analiza frecventa.
Dana Rusu
Latest posts by Dana Rusu (see all)
- 7 Trucuri SEO Pentru Bloggerii Începători - March 3, 2017
- 7 Cele Mai Bune Plugin-uri de Backup Pentru WordPress Comparate – Avantaje şi Dezavantaje - February 2, 2017
- O Nouă Metodă de Phishing Foarte Eficientă Vizează Gmail - January 15, 2017