Să luăm în considerare eficiența trimiterii mai multor e-mailuri. Iată ce ne spun statisticile:
→ 70% din e-mailurile de vânzări se opresc după prima trimitere.
→ Există șansa de 21% să primești un răspuns la cel de-al doilea e-mail, în cazul în care primul email rămâne fără răspuns și 25% în cazul în care continui să trimiți.
→ Aproximativ 90% dintre e-mailuri sunt deschise și / sau răspunse, în ziua în care sunt trimise, deci nu aștepta prea mult timp înainte de trimite un nou email.
→ 80% din vânzări necesită aproximativ cinci follow-up-uri după primul contact, dar 92% din e-mailuri de vânzări se opresc la 4 sau mai puțin.

ACCES INSTANT
Studiul De Caz: De La Pasiune La Afacere Online În 365 De Zile
Vrei să vezi cum am făcut o afacere online de la zero în doar 365 de zile, obținând un venit pasiv lunar cu prima vânzare?
→ Când vine vorba de e-mail și de vânzări, este foarte clar că a trimite mai mult decât unul este mai bine. Cel mai mare succes va fi înregistrat când trimiți cel puțin cinci sau mai multe follow-up-uri.
Tudor Mateescu
Latest posts by Tudor Mateescu (see all)
- Marketingul cu Ajutorul Inteligenței Artificiale: O Revoluție Digitală - June 7, 2023
- Cum Faci Un Produs Digital - July 4, 2019
- Două Chestiuni Pentru A Face Bani Din Youtube, Vlog, Blog, Facebook, Instagram - April 4, 2019