Vremea Ofertelor A Venit! Este Timpul Sa Fii Nefericit?

Vremea ofertelor a sosit. Deci volumul tau de munca a crescut. Si posibilitatea incasarilor mai mari si mai multe, de asemenea a crescut. Te face fericit acest lucru, sau nefericit? Citeste aici despre paradoxul ofertelor si costul lor.

Studiu De Caz #4 – De La Pasiune La Afacere Online. Domeniul: Fotografie.

Cum să-ți faci o afacere online pornind de la zero și de la pasiunea ta. Aceasta este povestea unei afaceri online în domeniul fotografiei, care s-a lansat într-un an de zile. Afacere realizată muncind de acasă și în timpul liber. Acum produce un venit pasiv lunar.

Ce Este E-Mail Marketingul

Dacă nu folosești o astfel de metodă sau folosești doar părți din ea și nu ai o intenție clară, atunci ai sosit pe pagina care trebuie! În rândurile următoare o să-ți explic ce este e-mail marketingul și de ce trebuie să-l folosești obligatoriu în mixul tău de marketing!

Ce Este Scrisoarea De Vânzare

Am putea defini scrisoarea de vânzare astfel: Cu astfel de scrisori de vânzare te-ai întâlnit prima oară în poștă. Ai deschis un plic și când te-ai apucat să citești ai găsit o exprimare la apertuu, la persoana a doua singular, și citea și citeai, erai cuprins de poveste iar la final ți se oferea spre vânzare un serviciu sau un produs. Acesta este un serviciu …

[⇢ citește mai mult ⇠]

6 Resurse Pentru Afaceri Online Serioase

În acest articol vreau să discutăm despre procesul clasic de vânzări online pentru a pune bazele unei afaceri online serioase. Dacă în ofertele minune (țepe online) pe care le vei găsi pe Internet nu vei găsi recomandare aceste 6 resurse, atunci poți cataloga rapid schema, ca o țeapă online. Cele 6 resurse pentru a avea o afacere online serioasă Un site de nișă Trafic către …

[⇢ citește mai mult ⇠]

Cum sa scapi de referral spamul din rapoartele Google Analytics

Google Analytics este cel mai folosit serviciu de statistici pentru monitorizarea traficului site-urilor. El ofera o multime de rapoarte si filtre care iti permit sa analizezi acest trafic. Totusi, in ultimul timp, Google Analytics a inceput sa fie impaienjenit de spam-uri care distrug calitatea si acuratetea rapoartelor. Daca vrei sa te poti baza pe datele din Google Analytics, va trebui sa elimini aceste spam-uri de …

[⇢ citește mai mult ⇠]

Cum Să Scrii Un Articol Impresionant În Doar 5 Pași Simpli

articole-blog

E greu să scrii articole pe blog, să îți găsești inspirația. Deși la prima vedere poate părea simplu, în realitate nu e chiar așa. Te poți pregăti, poți citi cărți, te poți informa, însă nimic nu te poate pregăti pentru acțiunea în sine de a scrie. Ca și mine, îți dorești ca blogul tău să fie vizitat și citit, și pentru asta trebuie să înveți …

[⇢ citește mai mult ⇠]

Optimizare SEO Pentru Blog, Site, Și Motoarele De Căutare

Până acum am scris mai multe despre SEO și optimizarea SEO doar că nu am scris până acum un ghid comprehensiv, unde să găsești totul la lun loc. Ei bine, acest document tocmai acest lucru își propune, să-ți dezvăluie etapele optimizării blogului sau siteului tău pentru motoarele de căutare. Care este scopul optimizării, ce este, cum trebuie gândită optimizarea SEO și ce pași trebuie să …

[⇢ citește mai mult ⇠]

Ce Înseamnă O Plată Recurentă Și Cum Ne Putem Folosi De Ea

Termenul de plată recurentă este folosit pentru plățile periodice, plăți la termen, în general realizate online prin intermediul tehncii. Conform Dex Online recurent înseamnă:  RECURÉNT, -Ă adj. Care revine spre locul de origine.  Care revine Termenul recurent, conform DEX online în acest moment face referire la acest cuvânt ca aparținând domeniului medicinii. Cu toate aceastea, plata recurentă – recurrent payment, este un termen foarte utilizat …

[⇢ citește mai mult ⇠]

Cum Să-Ți Faci Un Sistem De Plată Recurent Semi-Automat

Cum am discutat până acum în membriliadar.ro și în materialele publicate despre membership, plățile recurente joacă un rol foarte important. Dar ce facem când nu avem la îndemână tehnologia – un script/serviciu online care să proceseze plățile – și suntem doar la început? Ei bine există o soluție. Pentru a o implementa ai nevoie de următoarele resurse gratuite: 1.Google Calendar 2.Cont În Bancă/ Adresa de …

[⇢ citește mai mult ⇠]

Cum Să Faci O Căsuță De Comandă (Order Box) Pentru Pagina De Vânzare Pe Un Site WordPress

order-box

Există mai multe metode de a face o căsuță de comandă (order box) pentru pagina de vânzare/scrisoarea de vânzare sau pagina de prezentare a unui produs. În acest articol îți voi arăta cum poți face o căsuță pe un site aflat pe platforma wordpress – deci pe un blog. Totul gratuit! Ai nevoie de următoarele resurse: buton de comandă (vezi mai jos) pluginul gratuit Shortcodes Ultimate Pentru butonul de …

[⇢ citește mai mult ⇠]

De La O Simplă Pâine La O Afacere Online De Succes

Necesitate, pasiune, interes, curiozitate? Toate acestea sunt „declanșatoare” care te pot propulsa de la nimic la CEVA! Deși îmi plac modelele, pentru că într-o mare măsură sunt reproductibile, o să-ți dau un exemplu concret despre cum poți porni o afacere online de la o „simplă” pâine! Să spunem că te pasionează bucătăria sau îți place să gătești. Sau, poate ai fost nevoit să înveți să …

[⇢ citește mai mult ⇠]

Acest Sfat Îți Va Salva Minimum 1129 Lei Din Buzunar Și Te Va Scoate Din Ilegalitate

Una dintre întrebările care mi se pun des și pentru care vreau să scriu și acest articol este: de ce să plătesc informația pentru că și așa o găsesc gratuit pe Internet. O găsești, dar la o calitate îndoielnică și dezorganizată, nestructurată. Sfatul pe care ți-l voi da acum (gratuit), m-a costat ca timp, două săptămâni de căutări, testări și eșecuri peste eșecuri, pentru care …

[⇢ citește mai mult ⇠]

Cum Editezi Codul Temei De WordPress Prin Crearea Unui Child Theme

Se întâmplă de multe ori să avem nevoie de mici customizări pentru tema noastră de wordpress. Metoda clasică era să găsești fișierul PHP pe care vroiai să-l modifici sau style.css și să faci modificările necesare. Doar că acum temele au update-uri iar dacă ai făcut greșeala să faci update-ul toate customizările tale s-au suprascris și s-au pierdut. Așa că soluția este să creezi o temă copil: child …

[⇢ citește mai mult ⇠]

Cum Să Setezi/Traduci WooCommerce În Limba Româna

Dacă ai instalat și ești la pasul configurării pluginului de ecomerț woocommerce, e bine să știi că poți să-l setezi/traduci și in limba română. Pașii sunt cam alambicați de aceea îti scriu acest mic tutorial.   Setarea Limbii Române Pentru WordPress (ro_RO) Cu editorul de FTP du-te în folderul unde ai instalat WordPress și descarcă fișierul wp_config.php Editează fișierul wp_config.php și caută WPLANG. Linia cu …

[⇢ citește mai mult ⇠]

Continutul Duplicat/Copiat Si Afacerile Online

continut-duplicat

In acest video vorbesc despre continutul duplicat – cel care poate aparea din greseala pe siteul tau sau cel, pe care-l copiezi intentionat de pe alte bloguri/siteuri. Iti arat practic cum vede Google continutul duplicat si ce poti face pentru a-ti ridica o fundatie corecta pentru afacerea ta online. Pluginuri pentru rezolvarea problemelor de continut duplicat de pe propriul site. No Duplicate Content Alte pluginuri …

[⇢ citește mai mult ⇠]

Cum Sa Inviti AUTOMAT Pe Toti Cei Care Au Dat Like La Postul Tau Pe Facebook

Faci campanii pe de reclama pe Facebook ? Ai observat ca un post de al tau are sute si poate chiar mii de likeuri in urma campaniei? Probabil ai observat ca poti invita pe toti acestia sa dea un like la pagina ta! Poti facea aceasta, apasand pe butonul “invite” manual! Si dand pe urma scroll, pagina cu pagina pana treci prin toata lista! Exista …

[⇢ citește mai mult ⇠]

Bani automat in timp ce stai pe o insula?

In acest video discut despre noile reguli ale jocului economic-tehnic-financiar si lamuresc confuziile incepatorilor referitoare la venitul automat/venitul pasiv online. Iata ce descoperi: de ce automatizarea este o necesitate ce este life style marketing diferenta dintre venit pasiv, activ si autonom

Câte emailuri trebuie să trimiți ca să faci o vânzare

Să luăm în considerare eficiența trimiterii mai multor e-mailuri. Iată ce ne spun statisticile: → 70% din e-mailurile de vânzări se opresc după prima trimitere. → Există șansa de 21% să primești un răspuns la cel de-al doilea e-mail, în cazul în care primul email rămâne fără răspuns și 25% în cazul în care continui să trimiți. → Aproximativ 90% dintre e-mailuri sunt deschise și …

[⇢ citește mai mult ⇠]