10 metode eficiente pentru obținerea de trafic relevant cu ajutorul rețelelor de socializare

Rate this post

Rețelele de socializare au căpătat un avânt considerabil si o atenție sporita din partea motoarelor de cautare. Pe de o parte, utilizatorii rețelelor sociale pot deveni vizitatori ai site-urilor recomandate de tine, iar pe de alta parte, este știut faptul ca un link promovat în cadrul acestor rețele va avea parte de un ranking superior.

Iata deci de ce este recomandată folosirea avantajelor pe care le oferă aceste rețele de socializare cu scopul de a crește și îmbunătăți traficul obținut de bloguri.

Cei care nu se conformează vor ajunge să regrete această decizie. Mai ales când există niște metode extrem de simple ce pot folosi social media pentru a atrage rapid trafic spre site-uri sau bloguri.

 

ACCES INSTANT

Studiul De Caz: De La Pasiune La Afacere Online În 365 De Zile

Vrei să vezi cum am făcut o afacere online de la zero în doar 365 de zile, obținând un venit pasiv lunar cu prima vânzare?

1. Completează-ți profilul

Când îți faci un cont pe Twitter, Facebook, Google+, Squidoo sau orice altă rețea de socializare, nu uita să îți completezi profilul (asta înseamnă și poză). Acest lucru îi ajută pe oameni să interacționeze mai ușor cu tine și să capete mai multă încredere.

 

2. Interacționează

Scopul rețelelor de socializare este, evident, pentru socializare. De aceea nu este indicat să postezi un articol și să treci mai departe la următorul după un anumit timp. Acordă-ți câteva minute pe zi pentru a-i cunoaște pe oamenii care te urmăresc. Comenteză la alte postări făcute de ei.
Apasa aici pentru ghidul SEO ideal pentru afaceri.

 

3. Adaugă un link către site-ul tău pe pagina de profil

Este un truc simplu, dar de efect. Trebuie să le dai oamenilor un motiv să treacă de pe site-ul de socializare, pe pagina de blog. Poți începe prin a le promite soluții gratuite la problemele cu care se înfruntă zilnic.

4. Roagă-ți abonații să te ajute

Dacă scrii un articol bazat pe o temă ce încă stârnește foarte multe controverse, roagă-ți abonații de pe Twitter să distribuie conținutul. Fă la fel cu celelalte medii de socializare.

 

5. Îmbogățește-ți rețeaua de prieteni în fiecare zi

Păstrează 10 minute pe zi pentru a-ți crește rețeaua de prieteni și vizitatori. La sfârșitul lunii vei observa o îmbunătățire considerabilă, iar după 6 luni vei rămâne uimit de rezultate. Acești “prieteni” din rețea sunt interesati de ceea ce comunici tu, de linkurile tale, deci traficul pe care îl vei obține este unul relevant.

 

6. Conectează conturile și paginile

Conectează linkul de Twitter cu cel de Facebook, Google+, MySpace, HubPages și alte rețele de socializare.

 

7. Folosește-ți numele real

Cine crezi că va dori să facă afaceri cu “baiatbazat93”? Începe să câștigi încrederea vizitatorilor folosind numele tău real. Acest lucru îi va ajuta pe oameni să te localizeze mai ușor și pe alte rețele de socializare.

Apasa aici pentru ghidul SEO ideal pentru afaceri.

8. Postează conținut de calitate

Rețelele de socializare sunt făcute pentru schimb de informații, nu doar socializare cotidiană. Dacă oferi prietenilor tăi virtuali conținut de calitate vei câștiga respect, încredere și vei înregistra mai multe vânzări.

 

9. Optimizează-ți conținutul

Unele site-uri (Squidoo sau Yahoo Answers) sunt indexate regulat de către motoarele de căutare. Asta înseamnă că trebuie să optimizezi o parte din conținutul postat pentru motoarele de căutare. Cum poți face asta? Incluzând cuvinte cheie relevante, de două sau trei ori la 100 de cuvinte.

 

10. Calitate, nu cantitate

În loc să îți pierzi timpul încercând să îți formezi sute de relații poți încerca să cultivi câteva relații, însă de calitate. Un client important și de renume îți poate aduce sute de alți clienți și vizitatori fără prea mult efort.

Rețelele de socializare au luat deja un avânt considerabil, deci nu se pune problema de a a aștepta un moment mai bun pentru a te folosi de ele în afacerea ta. Începe astăzi, aplicând aceste 10 sfaturi ce îți pot aduce mai mult trafic și mai mulți clienți. De asemenea, recomand să apelezi și la tehnici SEO.
Apasa aici pentru ghidul SEO ideal pentru afaceri.

Laura Mateescu

La baza fotograf si pictor amator, am inceput sa activez in grafica digitala din 2003 si in online marketing din 2008. Combinand pasiunile mele, am devenit ceea ce eu numesc ”photomarketer”.
Ai nevoie de un banner sau de o coperta? Contacteaza-ma!
Articole scrise de Laura Mateescu.

Leave a Comment