Cum Să Faci Un Produs Din Pasiunea Ta, Fie Că Ea Presupune Doar Să Stai În Bucătărie! – Studiu De Caz REAL –

Cum Să Faci Un Produs Din Pasiunea Ta, Fie Că Ea Presupune Doar Să Stai În Bucătărie! – Studiu De Caz REAL –
5 (100%) 5 votes

În cursul și cărțile în care te învăț cum să faci o afacere online, unul dintre sfaturi este să pornești crearea unui produs și al unui blog pe un subiect ce te pasionează.

Unii vor zice că nu au pasiuni. Am mai spus, nu trebuie să fie doar pasiuni, ci pur și simplu subiecte care te interesează sau despre care știi cât de cât ceva. Și trebuie să ții minte că pasiunea vine și făcând… se creează prin practică!

Acum să trecem la subiect. Sunt pasionat de bucătărie și gătit sănătos, pe cât posibil. De aceea, am tot strâns și inventat rețete în câțiva ani de zile.

Pornind de la modelul membriliardar.ro m-am gândit că poate va veni vremea într-o zi să fac un produs și pe această nișă…

ACCES INSTANT

Studiul De Caz: De La Pasiune La Afacere Online În 365 De Zile

Vrei să vezi cum am făcut o afacere online de la zero în doar 365 de zile, obținând un venit pasiv lunar cu prima vânzare?

Și vremea a venit….

SDV-book

De aceea, în timp am tot pozat rețetele pe care le făceam, le notam, le clasificam și le structuram bine. Am strâns aceste rețete și până la urmă am reușit să le pun într-o carte.

Pagina de vânzare pentru această carte poate fi văzută aici: retete-alese.naturolog.ro/

Între timp, am creat un blog pe această nișă, dar am greșit pentru că nu am ales o nișă relevantă, ci prea generală…
De aceea cred că voi face un nou blog, dar hai să vedem rezultatele obținute de pe un blog care a strâns o nișă parțial relevantă.

După ce am filtrat lista, am strâns în total cam 600 de abonați interesați de rețete naturiste. Dar, repet, nu foarte interesați, dar totuși interesați!

Am început campania folosind diverse politici de marketing pentru preț: 117 lei, 97 lei, 47 lei și cea mai mică ofertă 29 de lei.

Cert este că rata de conversie per lista și per promovare a fost cam aceeași, indiferent de preț – cam 1,20% per lista – o rata bunicică!

Posibile Explicați:

  • Lista nu era foarte interesată
  • Cei interesati au cumparat indiferent de preț ceea ce înseamna că scrisoarea de vânzare și produsul este bun
  • Nu am avut plângeri idiferent de pret, ceea ce inseamna ca cei care au platit 97 de lei au fost la fel multumiti ca cei care au platit un pret mai mic… Concluzia? Da, se poate vinde o carte de retete e-book la un pret premium daca faci un marekting bun!
  • Rata de conversie de 1% per lista este o rata normala, o rata bună. De obicei rata de conversie se calculează la traficul pe care l-a avut pagina și nu la lista! Dar, orientativ o rată de 1% este un bun încept!

Din păcate, nu am apucat să monitorizez conversia exact pe pagina, dar am avut așa:

  • Rata de deschidere a emailurile de 30% per fiecare email! O rata foarte bună.. De obicei acesta este maximul!
  • Click rate-ul a fost in jur de 7-10%, deci în total au deschis cam 100 de vizitatori unici pagina. Deci, am putea presupune ca în total au fost 150 de vizitatori unici din care s-au generat 8 vânzări.
  • Asta înseamnă o rata de conversie de 5.33% !! Ceea ce este foarte bine. O rată de conversie foarte bună este considerată undeva pe la 3% la numărul de vizitatori per pagină.

rata clickuri si deschideri

Cum se poate duce această afacere mai departe?

Simplu! Prin creare unei campanii adwords sau facebook ads și prin mărirea traficului relevant către pagina/blog. De asemenea, prin creare de cărți noi, eventual un site de membership tip membriliardar pe 3 luni.

Iată cat de simplu am realizat o afacere online. În total am vândut 23 de bucăți la diverse prețuri.

Cartea este o carte muncită, lucrată, cu rețete și poze de calitate, de aceea nu o să mai scad pretul sub 29 de lei, urmând sa-l ofer foarte rar!

Cum furi meserie de la cei mai buni?

În altă ordine de idei, vreau să te mai învăț o tehnică pe care o aplic zilnic. Fură meserie!  Uită-te la ce fac cei mai buni ca tine și fă ca ei.

De aceea, dacă vrei să vezi tot procesul și în caz că te interesează produsul îți ofer acest link special doar pentru abonații AcademiaDeMarketing.ro de unde poți lua și tu cartea doar cu 29 lei!

Da, îți ofer această carte premium cu 29 lei pentru că știu că interesul tău este nu pentru bucătărie ci pentru afaceri online! Dar tocmai studiind acest produs vei lua pulsul real al unei afaceri online și vei avea o inspirație reală, un produs premium care a convertit cu cel puțin 5%! Iar dacă ești și tu pasionat de o hrană sănătoasă, cu atât mai bine!

BONUS SURPRIZĂ: pentru cei care cumpăra astăzi cartea și-mi dau un e-mail o să le zic ce plugin și ce temă am folosit pentru a realiza această pagină de vânzare superbă!

Deci, cum ți-am spus mai sus, faptul că te afli pe această pagină este ocazia despre care vorbeam. Grăbește-te și ia pulsul unei afaceri online reale! Oferta specială rulează acum, dar va expira. Și tocmai de aceea m-am hotărât să-ți scriu, pentru că sincer chiar nu vroiam să promovez cartea de două ori. Deci, azi 29.oct.2015 expiră oferta specială.

Gândește-te cât de simplă e acum afacerea, tot ce am de făcut este doar să aduc trafic relevant către pagina de vânzare. Dacă nu știi cum să faci asta, da, îți recomand cursul membriliardar.ro

Sper să-ți fie de folos acest studiu real, dacă ai întrebări lasă-mi un comentariu. De asemenea te rog să dai și pagina asta la prietenii tăi pe facebook!

2 gânduri despre “Cum Să Faci Un Produs Din Pasiunea Ta, Fie Că Ea Presupune Doar Să Stai În Bucătărie! – Studiu De Caz REAL –

  1. foarte interesant articolul tau. Din punctul meu de vedere este nevoie de cat mai multe materiale de genul, pentru ca puterea exemplului poate fi un motivator foarte puternic.

    De asemenea, ai putea face studii de caz si din reusitele cursantilor tai – de la cursurile expert mark sau membriliardar – acolo unde este cazul, bineinteles!

Lasă un comentariu