6 strategii SEO esențiale de aplicat în 2016

seo-2016
6 strategii SEO esențiale de aplicat în 2016
5 (100%) 5 votes

Dacă faci treabă bună cu optimizarea motoarelor de căutare, acest lucru poate aduce un câștig semnificativ afacerii tale. În același timp, este o inițiativă în curs de desfășurare. Odată ce începi să generezi un curent de trafic stabil din SEO, trebuie să menții și să îmbunătățești constant SEO ca să menții acele clasificări pentru care ai muncit atât de mult.

În general, cele două cele mai importante lucruri necesare unei clasificări bune în motoarele de căutare sunt linkurile către site-ul tău și conținutul acestuia. Partea grea este crearea de conținut foarte bun și generarea acelor legături. De asemenea, este important de notat că Google, cel mai mare motor de căutare, are sute de factori de clasificare, unii dintre aceștia cântărind mai mult decât alții.

Iată șase strategii SEO importante, în afara celor de bază, care sunt critice pentru a ajunge, sau a te menține, în topul rezultatelor de căutare anul acesta.

1. Implică o persoană de influență care este expertă în domeniu.

O persoană de influență este una pe care oamenii o ascultă în mediul online. Când vine vorba de optimizarea motoarelor de căutare, a avea o persoană de influență în colțul tău atrage mai multe linkuri către site-ul tău și mai mulți oameni vor redistribui articolele tale de pe blog, având încredere în conținut. Dacă poți, încearcă să ai o persoană de influență care este expertă în domeniu și care să ghideze crearea de conținut pe site-ul tău. Această persoană poți fi tu, cineva din cadrul companiei tale ori un asociat.

ACCES INSTANT

Studiul De Caz: De La Pasiune La Afacere Online În 365 De Zile

Vrei să vezi cum am făcut o afacere online de la zero în doar 365 de zile, obținând un venit pasiv lunar cu prima vânzare?

2. Dezvoltă o strategie de marketing de conținut.

Fiecare website ar trebui să aibă o strategie de conținut focusată pe cuvintele-cheie de top. Atunci când creezi conținut, precum articole pe blog, materiale video, cărți albe, rapoarte de cercetare și webinare, acesta oferă oamenilor ceva către care să ofere link. În plus, conținutul pe care îl creezi se poate clasifica automat în motoarele de căutare. De exemplu, dacă scrii un articol pe blog despre ”Cum să alegi o companie de SEO”, există posibilitatea ca acesta să se clasifice pentru unele cuvinte-cheie pe care le folosești în titlu și în cuprins, mai ales dacă articolul primește linkuri de la alte site-uri sau este redistribuit mult în social media. De asemenea, ajută mult dacă întreg site-ul tău are deja linkuri semnificative, de înaltă calitate.

Acest lucru conduce la o autoritate înaltă a domeniului, ceea ce se traduce prin clasificări mai bune pentru tot conținutul tău. Mai mult, crearea de conținut în mod regulat, arată motorului Google că site-ul tău este viu și activ. Prin trimiterea semnalului de conținut proaspăt către Google, în mod continuu, va rezulta în clasificări mai bune pentru site-ul tău ca întreg.

3. Generează backlinkuri puternice către site-ul tău și paginile tale.

Dacă ai o persoană de influență și o strategie de marketing de conținut, te va ajuta să dezvolți backlinkuri către site-ul tău, dar este, de asemenea, important să cauți tot timpul modalități ca să faci oamenii să-ți ofere linkuri. Unele dintre cele mai bune metode sunt să scrii pentru publicații mari, să iei interviuri în industrie și să recomanzi conținutul tău puternic oamenilor care contează. Poți, de asemenea, să angajezi o companie de relații publice (PR) sau o companie de SEO ce are un departament puternic de PR ca să te ajute cu această inițiativă.
În plus, poți folosi și unelte ca Majestic SEO pentru a vedea cine oferă link competitorilor tăi. Odată ce identifici linkurile către site-urile competitorilor tăi, poți analiza aceste linkuri, învăța cum le-au obținut și implementa o strategie similară pentru site-ul tău. De exemplu, au donat unei organizații de caritate determinând organizația să ofere link către site-ul lor? Poți face același lucru.

4. Pregătește-ți site-ul pentru mobil.

Anul trecut a fost o actualizare Google majoră, cunoscută ca Mobilegeddon. Însemna că, dacă nu aveai o versiune pentru mobil a site-ului tău până la 21 aprilie 2015, pierdeai semnificativ la nivel de clasificare în versiunea de mobil a rezultatelor de căutare Google.

Ajunși în 2016, site-ul tău trebuie să fie compatibil cu dispozitivele mobile. Sunt trei tipuri de opțiuni acceptate pentru un site mobil în ochii Google: design adaptabil automat pe dispozitivele mobile, fie că e vorba de un subdomeniu mobil sau că folosești servire dinamică. Acum, Google clasifică mai bine site-urile care aplică SEO și pentru aplicațiile lor. Astfel, dacă ai o aplicație, ocupă-te de implementarea SEO la nivel de aplicație.

5. Mută site-ul pe HTTPS, un site sigur.

Gary IIIyes de la Google a trimis un tweet pe 18 august 2015 în care a spus că ”Dacă ești un SEO și faci recomandări împotriva trecerii pe HTTPS, faci o greșeală și ar trebui să te simți prost.” Litera ”S” din HTTPS se referă la securitate iar dacă URL-ul tău este cu HTTPS (https://exemplu.com) în loc de HTTP (http://exemplu.com), atunci site-ul tău este sigur. Google vrea atât de mult ca tu să muți site-ul pe HTTPS încât oferă o creștere site-urilor care sunt sigure. Trecând în 2016, vedem deja multe site-uri noi care se transferă la HTTPS.

6. Adaugă marcajul schema.org.

Schema.org este un tip de marcaj pe care poți să-l pui în codul site-ului tău. Folosind schema.org, poți comunica Google care imagine de pe site-ul tău este logoul, unde sunt recenziile tale, unde sunt materialele video, ce tip de companie ești, unde ești localizat și multe altele. Google a menționat de-a lungul anului trecut că schema.org va ajuta site-ul tău să se clasifice mai bine în rezultatele sale de căutare. Recent, John Mueller de la Google a spus în cadrul unui Google Hangout pe 11 septembrie că ”în timp, cred că [marcajul structurat] ar putea fi inclus în clasificări”.

Când vorbim de SEO, în 2016, acestea sunt cele mai importante lucruri pe care să te concentrezi. Adaugă conținut proaspăt, de înaltă calitate și generează backlinkuri. De asemenea, asigură-te că site-ul tău este adaptabil pe mobil și complet sigur. În afară de asta, este important și să urmezi cele mai bune practici SEO obișnuite.

Mult succes în SEO anul acesta!

Sursa: Entrepreneur

Lasă un comentariu