8 Strategii Pentru Oferte De Nerefuzat!

8 Strategii Pentru Oferte De Nerefuzat!
5 (100%) 5 votes

Când vine vorba de vânzări este foarte important să poți face o ofertă de nerefuzat. Una dintre metodele des întâlnite în practică o reprezintă ofertele rare și irepetabile. Iată câteva teorii și practici din viața reală.

1. Reducerea prețului

approach_zero_running_400x300pxCea mai ușoară și rapidă cale să creezi o ofertă specială pe care s-o folosești drept element de raritate este să reduci prețul produsului tău pe o anumită perioadă de timp. Acesta poate fi un preț ”de lansare”, adică produsul tău nu va mai fi disponibil la acel preț mic niciodată, sau poate fi doar o reducere de preț.

Exemplu din viața reală:

Site-urile care oferă pluginuri oferă și prețuri speciale de lansare pentru pluginurile noi, iar aceste prețuri sunt disponibile pentru o perioadă limitată, cum ar fi o săptămână. După această perioadă de lansare, pluginurile nu mai sunt oferite niciodată la acel preț mic.

2. Creșterea prețului

Un moment bun pentru inducerea sentimentului de raritate este chiar înainte de a crește prețurile. În loc să crești tacit prețul seviciului sau produsului tău, anunță tare și clar momentul la care prețul va crește definitiv.

ACCES INSTANT

Studiul De Caz: De La Pasiune La Afacere Online În 365 De Zile

Vrei să vezi cum am făcut o afacere online de la zero în doar 365 de zile, obținând un venit pasiv lunar cu prima vânzare?

Exemplu din viața reală:

Denise Duffield Thomas oferă cursuri online. Înainte să dubleze prețul cursului ”Tabăra de făcut bani”, a oferit oamenilor o săptămână să se înscrie cu prețul de la acel moment, ceea ce a dus la o explozie de vânzări.

3. Ultima ocazie

stopwatch_red_area_1180x360px

Dacă ai un serviciu sau produs pe care nu-l mai dorești sau nu-l mai poți oferi, anunță acest lucru sub forma unei oferte rare.

Exemplu din viața reală:

Digikey a oferit clienților săi o dată pentru o ultimă comandă înainte să înceteze producția de microcipuri.

4. Disponibilitate limitată

Grocery_store_400x300pxPoți limita numărul de vânzări sau perioada de cumpărături. Ambele vor crea un sentiment de raritate. Limitarea numărului de vânzări (și folosirea acestui lucru drept element de raritate) va funcționa foarte bine în cazul produselor ”fizice” cu stoc limitat (ca edițiile limitate) și al evenimentelor sau serviciilor cu număr limitat de locuri disponibile.

Limitarea perioadei de cumpărături în care oamenii pot achiziționa produsul sau serviciul este perfectă când există o dată ”de start” iar produsul ori serviciul vor fi indisponibile multă vreme după acea dată.

Exemplu din viața reală:

Limitarea perioadei de cumpărare: Ramit Sethi își deschide cursurile sale cele mai importante numai de două ori pe an. Ori cumperi în timpul săptămânii de lansare, ori va trebui să aștepți încă 6 luni ca să poți cumpăra cursul.
Limitarea numărului de vânzări: Când H&M colaborează cu un designer (cum ar fi Karel Lagerfield) oamenii stau la coadă ca să cumpere hainele.

5. Bonus special

Aceasta este cea mai intensă, dar totodată cea mai eficientă cale de a folosi bonusuri ca să creezi raritate. Te vei ocupa de căutarea unei metode ca să adaugi valoare ofertei originale ca să o transformi într-un bonus. Aceasta este o metodă foarte populară pentru marketing de afiliere dar o poți folosi și pentru serviciile sau produsele tale.

Bonusul pe care îl ”creezi” poate avea diferite forme. Poate fi un serviciu adițional (cum ar fi o chemare la pregătire), produse digitale (cum ar fi cărțile sau cursurile electronice), software, produse fizice,… cerul (și imaginația ta) este limita!

Exemplu din viața reală:

Michael Hyatt a oferit ”modele de scripturi video” oamenilor care au cumpărat ”Formula de lansare” a lui Jeff Walker prin linkul său de afiliere.

John Lee Dumas oferă din când în când sesiuni de comunicare fulger, de 8 minute, ca bonus pentru cursul său ”Paradisul podcasterului”, care întotdeauna îi crește ratele de conversie.

6. Bonus partener

În loc să creezi tu un bonus, te poți asocia cu cineva și cere altcuiva să ofere ceva pentru o perioadă limitată ca să creezi sentimentul de raritate. Acest lucu poate crea vizibilitate pentru partenerul tău sau poți împărți câștigurile.

Exemplu din viața reală:

crowd_store_1200x628pxPentru o perioadă limitată, ai primi o pereche de căști Beats dacă achiziționezi un Apple Mac Book Pro în California.

7. Bonus adițional

Dacă ai un produs ori serviciu pe care vrei să-l oferi gratuit ca bonus când vinzi un alt produs, poți folosi ”bonusul adițional” ca element de raritate.

Exemplu din viața reală:

În perioada sărbătorilor, Sephora va oferi o loțiune de corp potrivită când cumperi o stilă de parfum. În restul anului, această loțiune este vândută în magzinele lor.

Dacă nu vrei să schimbi oferta principală sau nu o poți schimba pentru că vinzi un produs de afiliere, crearea unui sentiment de raritate poate fi realizată cu o ofertă-bonus. Aceasta înseamnă că vei adăuga ceva pe lângă oferta inițială, numai pentru o perioadă limitată de timp.

8. Despre bonusuri

Pentru a evita să fie percepută ca posibilă escrocherie, folosește numai raritate reală! Să spui că cartea ta electronică este disponibilă în numai 100 de exemplare (dar să continui să o vinzi tot timpul), sau să spui că prețurile vor crește (dar nu cresc niciodată), nu va face decât să dăuneze brandului tău pe termen lung. Când oamenii află că raritatea nu a fost reală, se simt trădați iar acesta nu este un sentiment pe care vrei să-l aibă clienții tăi!

De asemenea, ține minte că raritatea nu va crea cerere. Dacă nimeni nu dorește produsul ori serviciul tău, nu îl vor dori doar pentru că are un element de raritate…

Ai aflat o mulțime de metode ca să creezi un sentiment de raritate pentru vânzările tale. Folosește materialul ca să o determini pe cea mai eficientă pentru afacerea ta online.

approach_zero_running_1180x360px

Cum realizezi acest lucru în afacerea ta online? Folosește plugin-ul Thrive Ultimatum.

Lasă un comentariu